2011年4月4日 星期一

百合子--傷痛消逝前

利倚恩的小說《在傷痛消逝之前》統測前已經推出,故事講述女主角唯楓中學畢業與男友阿泰到大板進修日文,不過阿泰突然喊分手,留下唯楓一人孤獨在異地;另一方面,男主角俊吾以成為建築師為理想,不過卻與媽媽諸多誤會而迷失方向……兩人的相遇自然互為影響,重拾正確的人生方向……

閱讀大使百合子已讀完《在傷痛消逝之前》,且看看她的感想:

當我看完這本書之後,令我知道其實係我哋失落之時已經有一條路等緊我哋,等我哋去發現......
係傷痛消失之前,我哋應該點樣面對呢?
呢本書係講女主角本來同男朋友去大板,但係佢男朋友最後竟然同佢分手,喺女主角難過時候男主角出現,出現左一個新轉機,就係佢哋兩個戀情慢慢產生左啦....
每個人都會遇到困難,但只要學識面對困難,克服佢就得啦......

by:百合子

 

《在傷痛消逝之前》(857 2226)現時尚在預約中,如你有興趣,快填妥預約表交回圖書館。

沒有留言:

張貼留言