2009年6月16日 星期二

真正的小王牌

尋晚夜晚睇電視重播,睇住高比拜仁帶領湖人擊敗魔術贏得NBA總冠軍,Kobe仲當選今年MVP(最有價值球員),終於贏度屬於自己o既總冠軍(唔駛再俾人話係靠同O'Neal一隊先可以捧盃)。

諗番起Kobe初初出道,自以為是目中無人,作為新人竟然關鍵時刻霸住個波浪射,當年見度佢射出air ball,亦都忍唔住笑佢抵死。不過經過咁多年,睇住佢進步(雖然仍然獨食,不過都算有改善),今日攞到MVP亦替他高興。

如果你因為考試錯過咗Game 5,可以睇番下面精華:

上youtube發現一樣有人記得kobe當年o既airball,大家一齊重溫吓:

今晚睇番之前推出o既《籃球小王牌》,之前諗住漫畫教籃球可能幼稚啲,所以無睇。睇咗第1冊,同想像中差唔多,啲漫畫誇張,故仔唔算精采新奇,但係當中講吓籃球技巧,我最欣賞佢有「籃球經典金句」環節,啲金句真係有啲意思,「掌握籃板球就能掌握勝利」好似籃板王諾文都講過;「與其防守射手,不如防守傳球者」姑勿論你同唔同意,起碼都令你諗一諗,可能有所啟發。

本書除咗教吓你啲基本籃球技巧,仲有少少科學原理,例如點解射波有旋轉易入啲……如果你鍾意打籃球,遲啲可以借黎睇吓,我就諗住聽晚睇埋第2冊……

無論係《籃球小王牌》主角江大同,抑或係現實中o既Kobe Bryant,只要努力鍛鍊(本書教人每日射二三百球,我記得有唔少NBA射手就係每日射成1000球),終有一日做出佳績!

希望你也可以成為戲劇小王牌、小提琴小王牌、大食小王牌……

沒有留言:

張貼留言