2010年8月23日 星期一

校園禁書 - 我的低能湊B之道

哇!禁書啵!咁仲做圖書分享既?!

我之所以咁講,係因為晌書入面,作者擔心他日為子女尋找幼稚園,被老師問到其工作時,不知如何回應,心怕作品被該校視為禁書,教壞細路。

但我相信,對於大部分同學而言,馬仔既圖文書都係輕鬆搞笑,比大家笑一笑既小品黎既。

馬仔由文員成為圖文書作家,再為人妻,大肚婆,今次仔都生埋,成為媽媽啦!

不知不覺佢成為左一位「低能媽媽」,但其搞笑風格依舊引人入勝!

雖然我尚未有機會成為一位母親,但仍然能夠從佢既故事入面感受到作為媽媽既喜悅同辛酸!

在書本既最後一頁,作者畫左同BB鼻踫鼻既親密圖畫,看起來溫馨無比,畫中作者寫著:「你大個左仲會同我咁親近嗎?」

我感到相當震撼!在我們初來到這個世上,父母是我們唯一可以依賴既人。在我們逐漸成長的日子中,我們由被父母抱著,吻著,去到牽手上街,擁抱,來到中學的我們,還有幾多個每日都會擁抱自己的父母,而且不會頂嘴呢?恐怕全校加起來都及不上一個人的手指!

在「我的低能湊B之道」中,希望讀者都要重拾與父母親的親密!

by:BBQ

1 則留言:

  1. 我剛剛產女的阿姨也第一時間買了此書,看來馬仔和這個系列的書名吸引了不少香港人。

    不過,我看完書後,卻覺得趣味比不上前作,圖畫也太簡單……

    cheung

    回覆刪除