2008年10月25日 星期六

一齊Check-in吧!!



各位各位,
今次我–Circle又介紹新書比大家喇!!
唔知你既Dream-House係點既呢??!
係2層既華麗大屋??定係...好似D富豪咁住係半山呢?
今次黃慧儀會帶大家以世界各地為屋企架!
我唸你地既反應係會:『下,唔係話??!』
冇錯!
環遊世界,由CBT圖書館出發
我地會跟作者環遊世界各城市架!!
想知作者會帶我地去邊??!咁你就一定要睇快將推出既
《找一個家Check In》喇!!!

*****************************************************
書名:《找一個家Check-In》
作者:黃慧儀
索書號:992 4452
出版社:天窗出版社

依本書裡面講到好多唔同城市既旅遊地點。
例如:立陶宛宏偉既健築拉,脫維亞既日出等等
而書最有特色既地方係係唔同既地方
佢都會列有唔同既廳飲地點,
o岩哂D大頭蝦,唔洗等佢地會盪失路也嘛。
另外,作者將各城市都變成『人』咁
去搵唔同既形容詞去形容佢
如:博學優雅既拉脫維亞,非常個性莫斯科等等
*****************************************************
各位,睇完之後,我唸你地都會唸一唸
你地既Check-In地點係邊度。
話比你知呀,我既Check-In地點係莫斯科
因為我覺得依個地方係充滿歡笑既
哈哈,莫斯科馬戲團嘛。
所以,過左UT之後,鐘意旅遊既你
點可以錯過《找一個家Check-In》呀??!

*****************************************************
為你介紹圖書館最新新書既係–圖書館閱讀大使:CirclE

1 則留言:

  1. 我想去德國check in,因為懷念大學在德國旅行的日子,德國的城市井井有條、天氣又舒服……

    cheung

    回覆刪除