2008年10月18日 星期六

改變你一生的鏡子?!

HALO...你地好呀=]
我依排係百忙之中睇左一本書。
佢吸引我既地方係唔單只係個封面,
而係佢個故事情節都好吸引我。
向大家介紹《鏡之法則》。
********************************************************
主角:榮子係優太既媽咪,而矢口就係榮子丈夫既朋友。
而內客大慨係:
因為優太係學校遇到同學既排斥,但係佢又唔同榮子講出感受,
令到榮子非常憂心。
但係就因為今次優太比同學排斥,
令榮子有一百八十度既轉變。
********************************************************
嘿嘿,結局就等各位慢慢去細味喇!
如果我講左比你聽個結局係點,咁就冇哂癮喇,係咪?!
我睇完之後,真係有好大既感觸。
因為平日原來我地同一d親密既人一齊既時候,如:父母
我地對佢地既態度,就有部份會反射係你同其他人一齊時既態度。
有時,我地對對方不瞅不睬,對對方黎講,
可能係一件痛苦既事。
所以,其實為左自己或者係對方既心靈健康,
誤會都係講清楚好d喇!
另外,如果睇完依篇文章既你,
對某些人產生左d誤會既話,
希望你會原諒佢所做過既事,甚至對你既傷害。
因為書裡面講到:要得到真正既幸福,你要去原諒對方對你既傷害。
********************************************************
向你介紹《鏡之法則》既係圖書館閱讀大使 CIRCLE 。




2 則留言:

  1. 《鏡之法則》最初引起我注意是因為它那個獨特的封面(有一塊銀色的錫紙,就像鏡子一樣反射)。

    記著別人對自己的傷害,只會令自己永遠被那件事弄得不快樂,走不出苦圈。

    cheung

    回覆刪除
  2. C!R=]
    十卜十卜...個故仔我覺得好好睇呀
    用故事形式黎講番人與人之間既誤會...
    會容易明白好多>w<

    回覆刪除