2009年5月27日 星期三

`最後14堂星期2的課`

高年級既同學之前係高周會都應該聽過我都圖書館閱讀大使介紹新書架喇`
其中由BBQ介紹過既`最後14堂星期2的課,就引起左我既興趣喇`
最後14堂星期2的課`係由Mitch Albom作既
大家唔好睇佢個封面好古怪咁喎`其實佢內容一d都唔古怪架
而且仲有d情節好感人架`例如描述作者同佢爸爸`細佬點樣捱過窮困既日子.. ..
我睇依本書期間`書入面寫既教授啟發左我好多野
例如`教我地點樣克服死亡`點樣面對死亡`咩係知足常樂.. ..
雖然`我並冇上過老教授既課堂`但係睇左依本書之後
感覺就好似上過一樣`老教授真係教識左我好多野架
雖然`依本並唔係新書`但係我都好想將依本書介紹比同學
-最後14堂星期2的課`Mitch Albom-
874.57
4415 ←索書號來的喔`
為你推介好書既係我`圖書館閱讀大使 呀Cir = Circle 0\/0`

1 則留言:

  1. 因為同主角都一樣係體育記者,所以看《最後14堂星期二的課》也特別投入,我係因為睇度明珠台播放一個有關呢本書故仔的特輯才去圖書館搵呢本書,初初呢本書仲未有台灣譯本,所以仲係借簡體版的《相約星期二》,當中老教授講有關生命和死亡的教訓,都令我思考,這的確是一本好書(我記得Miss Rose以前還把電影播放給同學看)。

    當了圖書館主任,反而還未看過作者後來的兩本作品--《在天堂遇見的五個人》和《再給我一天》,自bbq在週會介紹後,不少高年級同學都先後借閱本書,或者留待暑假我才一讀。

    cheung

    回覆刪除