2008年11月25日 星期二

教你點樣欣賞《蜂蜜綠茶》

*********************************************
唔知你鐘意飲D咩飲品呢?
係:檸檬茶?蘋果綠?朱古力?奶茶?
定係你其他既心頭好呢?
而我,我最鐘意既就係《蜂蜜綠茶》喇!
嘻嘻,同學唔好誤會喎!
我所講既唔係o係小食部有得買既"蜂蜜綠茶",
而係由 John Ho著作既《蜂蜜綠茶》。
介紹一下John Ho先,佢係香港本土畫家黎架!

*********************************************
當我睇《蜂蜜綠茶》時,
就好似飲梗一杯蜂蜜綠茶一樣。
有蜂蜜既甜味,但亦有綠茶既苦澀味。
比人一種好清新,好滋潤既感覺。

*********************************************
點解我會咁鐘意依本書呢?
係因為當中係寫作者一生以黎對愛情、
同埋對親情(尤其係對母親)既情。
當我睇完之後,
我覺得,社會上有D淨係重視事業既人,
惟有到左至親既人離開依個世界,
先會去珍惜佢地。
但係,作者就唔係。
作者既母親依家住左係天國,
但係佢對母親既思念從來冇間斷過。
就係因為咁,所以John Ho藉著依本《蜂蜜綠茶》,
帶出佢報答母親既養育之恩。

*********************************************
我Circle重量級推介《蜂蜜綠茶》。
希望你會鐘意。
*********************************************


沒有留言:

張貼留言