2008年6月20日 星期五

林詠琛----透明之翼

嘩卡卡
終於發表我第一篇"演說"啦
琴日狂追狂追
終於睇完本<<透明之翼>>啦 X]''
呢本係林詠琛晌五月二十七日出版既新書
在林詠琛咁多既作品入面,<<透明之翼>>都算長了
400多頁呢!睇左我四五個鐘
不過好看啊!等我講下故事講咩啦!
十年前,章靜和的哥哥章瑛和在一場意外中去世,之後,佢哥哥的靈魂的一直守護佢,作為插畫師既靜和居然平步青雲,成為有名的插畫師.仲遇上白馬王子----賽浪速.((名字好帥呀>3<''
正當她幸福得不得了的時候,佢發現左佢哥哥死亡既真相----------唔係意外....咁...係咩?
關於我的感想嘛.....
就是賽浪速超帥呀>3<''這是以下超可愛對白
[靜和,這句話不是這樣用的,你實在好可愛]
[我再聽到對不起三個字的話,真的會想揍人的]
[又怎麼了呀?區區小事,你可不要又哭了]
[新郎不也要為新娘子掀開臉紗,才可以吻她嘛]
[不過,不要在電話中問我這種事啦,很難為情 不是嗎?]
[以後你每說一句對不起,就補說一句我愛你吧,這是懲罰]句子不能盡錄..''
不過這又是女配角比女主角仲要靚女..''''可靜和這名字也跟她好襯
至於結果呢.....我當然不可以告訴你啦!
不過個結果真係估佢唔到,有點"解說"的感覺
但唸深一點,大部分如果之後十分留意的話都猜得出呀!!((難道我太大意....'''不會吧!!
據其他書評,有人認為這次的寫作手法太點台灣啦!
我本人認為本書值得一看啊!
p.s.:睇既時候小心書角太銳
by:BBQ

沒有留言:

張貼留言