2008年3月6日 星期四

圖書館 Xanga 開張大吉!

嘩嘩嘩,圖書館 Xanga終於喺今日開張喇!大家第日可以响呢度睇到我哋閱讀大使分享好書每週新書借書王成績同cbt暢銷書榜公佈。

為咗慶祝我哋開張大吉,特別舉辦一個有獎遊戲,奬品豐富:你有機會贏得名貴房車一部老鼠記者紀念版襟章君比2008記事簿、仲有幾米最新作品《幾米故事的開始》……

參加辦法好簡單:

响我哋呢篇文章下方的 add comment 內留言,寫上自己的班別姓名(以便我們通知你領獎),和最喜愛的作家,便自動加入大抽獎行列!

*如果你唔係 xanga 用戶,只要在 add comment 內選 anonymous ,並填上姓名和 email,便可留下班別、姓名和最喜愛作家,再輸入密碼驗證,按 submit ,亦同樣自動加入大抽獎行列!*

獎品豐富,機會可一不可再,網上登記截止時間為星期日(9/3)晚上12時正。快啲按下面的 add comment 登記喇!

1 則留言:

  1. 因圖書館網誌已由xanga遷往Google blog,要重溫當日留言,請到以下連結(不知何日被移除,可惜...):
    http://www.xanga.hk/item.aspx?user=cbt_library&uid=645670318&thumb=

    回覆刪除